Information för kunder som har köpt biljetter till ”Ut i bygda”

(Gäller såväl bokning via telefon, hemsida, Nortic eller Anemonen)

Det finns fyra olika sätt att gå till väga:

1. Köpt biljett gäller framöver. Du måste dock kontakta oss så att vi kan boka om dig i våra register. Du kommer även då att få en kod som du noterar på din redan köpta biljett.
    Vi satsar på att spela samma veckodagar och tider. Har man t.ex biljett till en fredag kl 19,30 i Älmhult så kommer den gälla samma veckodag o tid framöver. (Observera lördagstiden i Kalvsvik som är tillbakaflyttad till ursprungstiden.)
    Biljettkunder erbjuds givetvis möjlighet att byta datum o ort, bara hör av er.

2. Återköp. Kontakta oss o uppge på vilket sätt ni köpt biljetterna (Telefon, Nortic, Anemonen), i vilket namn de är bokade, till vilken ort, datum och tid.
    Observera att 2Enjoy sköter återköpen, kontakta inte Nortic. Uppge även vilken bank och bankkontonummer du önskar utbetalning till.

3. Stödbiljett. Kulturlivet är i gungning. Du kan välja att efterskänka din biljett till 2Enjoy. Vill man inte efterskänka hela beloppet så meddela önskad summa så gör vi ett återköp av resterande. De som väljer stödbiljett kommer att tackas på våra sociala medier samt under ”Ut i Bygda 2,0 ”-föreställningarna så kommer även dessa namn stå uppskrivna på väl synlig plats.

4. Presentkort. Vet man i nuläget inte hur man vill och vågar göra med köpt biljett, men inte riktigt fått nog av 2Enjoy, kontakta oss så byter vi biljetter mot presentkort till någon framtida produktion av 2Enjoy. (presentkortet är giltigt till utgången av 2023)

————————————————————————————————————————————–

För att bekräfta infon eller välja något av ovanstående alternativ, skickar ni ett mail till info@2enjoy.se

Vi vädjar om att kontakta oss främst på mail, annars sms o i sista hand telefon. Det hjälper oss mycket och då har vi också chansen att hjälpa Er i tur och ordning.

info@2enjoy.se  eller sms o tel: 0731- 420 600

Tack ännu en gång för er förståelse.